24.8.2008

i love lookbook

Heippa! Tulin juuri kolmen tunnin harkoista, jotka venyivät hieman pidemmiksi; neljään tuntiin. Kurkku ja selkä ovat kipeitä ja olen ihan rättiväsynyt, joten kummosempaa postausta en jaksa väsätä enää tänään.
Aloitan tänään kuitenkin "juttusarjan" i love, joka perustuu juttuihin joita rakastan. Esittelen teille tässä entryssä uuden tuttavuuteni lookbookin, johon voi lisäillä omia asujaan ja niitä voi sitten muut kommentoida. Jos haluaa lisätä omia asuja ja kommentoida, pitää rekisteröityä, jonka voi tehdä jos joku lähettää kutsun? Ihan en sis ole vielä tästä jutusta varma, sillä uusi tuttavuus tosiaan kyseessä. Voi korjata jos olen ihan väärässä. :)































(kuvat lookbook.nu)

Oletko sinä
rekisteröitynyt lookbookiin?

Kenen tyylistä tykkäät eniten?


pina


7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

very nice! hahahahaha

Anonyymi kirjoitti...

oot 12v ???

tanja kirjoitti...

upeita! jokaisen tyyli iskee.
tuo kukkahamoinen on ihana yhdessä kuvassa. <3

saara kirjoitti...

Hei tuli mieleen, että mitä harrastat? Oot varmaan kertonu joskus, muttamutta ;)

pina kirjoitti...

penny stock reporter ?!

anonyymi, en oo kakstoista, oon vanhempi :D

se mekko tosiaan, tajuska!

harrastan jalkapalloa viidettä vuotta ja oon harrastanut joskus kaikkea tylsää :D, neiti y! :)

Anonyymi kirjoitti...

lol vähä noloo matkii. :--)

pina kirjoitti...

voi hitsivieköön teijän kaa :D
anonyymi, missäs nyt oon matkinut?