27.8.2008

mukeja

Taisi olla MouMou, joka heitti joskus sellaisen idean, että esittelisin omistamiani mukeja ym. Esittelen nyt teille siis lempimukejani ja sitä, mistä olen ne aikoinaan saanut. Kiitos valtavasti MouMou ideasta, kuten myös muutkin ideoiden lähettäjät, alan toteuttelemaan niitä 1 idea/1 viikko. Ja ideoita voi laittaa vielä tulemaan TÄNNE (<-klik!) ! Mutta siis nyt ne itse mukit, ettei homma karkaa ihan käsistä :D1. Sain joskus ihan naperona tämmösen mansikkamukin. Jostain kaapin perältä löytyi ja päätyi kuvattavaksi.
2. Tämmönen suloinen Nalle Puh-muki on meidän astiakaapissa. Monet kaakaot on tästä juotu.
3. Muumimuki, jonka kyljessä on Nipsu. Söpö muki ja tästä on monet juomat maistettu.
4. Sydänmuki on joskus aikoinaan saatu ja on kovia kokenut. Muki nimittäin tippui lattialle, mutta onneksi ei hajonnut :D
5. Tämä kiva nallemuki on ollut mulla kauan! Jos juon kaakaota, juon sen yleensä tästä mukista <3
6. Kaksi viimeistä mukia ovatkin muumimukeja kummatkin :)
Tämä suloinen Niiskuneiti-muumimuki on uusin minulle ostetuista muumimukeista, ja siksi ehjin ja siistein.
7. Tätä muumimukia koristaa Muumimamma :D Kiva on tämäkin muki ja myös tosi vanha! Sain joskus ollessani 5-8 vuotias (?)

Mikä on sinun lempimukisi ?

Nyt mulla on kiire harkkoihin, heihei! :)

pina

7 kommenttia:

Juuli Linnea kirjoitti...

mun lempparimuki on muumi-mukien Mörkö, ihanan sininen ja muutenkin<3 toinen suosikki semmone valtava ja sitäki suloisempi enkelimukinen :)voisinpas joskus itsekki esitellä lukuisia mukejani jos ideat ois muute hukassa!

pina kirjoitti...

kiitos kommentista Caramelo m:lle :)
esittele ihmeessä omat mukisi :)

Muoviankka kirjoitti...

Mun lempparimukeja on mun oma niiskuneiti muki (tietysti pinkki!!!) ja semmonen vihreä muki jossa lukee kaveri. sain sen mun kamulta joskus lahjaks.

Tes kirjoitti...

Ihania mukeja! Minun lempparimukit ovat Pikkumyy-muki ja sitten eräältä ystävältäni saatu "maailman paras kaveri"-muki. :)

pina kirjoitti...

kiitos kommeneista muoviankka ja tes :)

Muoviankka kirjoitti...

Mä ostin JUST samanlaisen muumimamma mukin mun äpidille syntymäpäivälahjaks! :O

pina kirjoitti...

hei, kiva mistäs sen keksit ostaa? :D