7.9.2008

100 totuutta (60)

( Olen nyt Linnanmäellä, tämä tulee ajastuksella! )

Listaan tähän nyt sata faktaa minusta, nauttikaa ja naurakaa vapaasti!

1. Käyn yläastetta
2. Olen jalkapallojoukkueemme vanhin, mutta kuulun luokkamme nuoremmistoon
3. ...harrastan siis jalkapalloa
4. Olen 163,5 cm lyhyt
5. Olen käynyt yli 15 eri maassa
6. Lempiväreihini kuuluvat musta,harmaa,valkoinen ja sininen
7. Tykkään muroista ja jogurtista
8. Hajotin kännykkäni viikko sitten
9. ...ja nyt mulla on joku vanha kännykkä
10. Tykkään matematiikasta, toisin kuin viime vuonna
11. Inhoan kieliä, varsinkin ruotsia
12. Olen tosi laiska
13. Lainasin kirjastosta 13 kirjaa ja kuvittelen lukevani ne kuukaudessa
14. En ole allerginen millekkään
15. Tykkään eläimistä
16. Olen karkkilakossa vuoden, jotta saisin enemmän rahaa
17. Koulumatkani on pelkkää ylämäkeä
18. ...siis kouluun mentäessä, kotiin päin tietysti alamäkeä <3
19. Harrastan jalkapalloa
20. Mietin kuumeisesti, mitä teen blogini nimen kanssa
21. Olen kaveriporukkani "lokki", kiitos JK:n !
22. En katso paljon elokuvia
23. ...enkä televisiota
24. Inhoan musiikintunteja koulussa
25 ...mutta rakastan musiikkia!
26. Olen maailman huonoin piirtämään
27. Olen kunnolla kipeä vain tosi harvoin
28. ...mutta kokoajan mulla on joku paikka kipeänä
29. ...tai ei ihan kokoajan :D
30. Lempihymiöni on :D :) :> ;---D sekä :---)
31. Tykkään kirjoittaa monia tekstejä
32. Olen vasenkätinen
33. ...joka haittaa kirjoittamista, koska suttaan aina tekstit ;---D
34. Olen surkea englannissa sekä ruotsissa
35. Luen vapaa-ajallani (=kotona) espanjaa
36. Tykkään neulomisesta
37. ...mutta en liikaa
38. Talossamme on kolme porrasta (wow :o) :P
39. Tilaan Suosikkia
40. ...ja ostan Trendin yms. lehtien irtonumeroita.
41. Olen kohta puolessa välissä!
42. Käytän liikaa eri hymiöitä
43. ...ja se alkaa käydä hermoille
44. Join ensimmäistä kertaa elämässäni Coca-Colaa Hesessä
45. En ole käynyt kuin vain kaksi kertaa Kampissa
46. ...Gina Tricotissa vain kerran! :o
47. ...vaikka tarkoitukseni oli vähän useammin
48. Espanja on ihana maa
49. Olen väsynyt
50. Jeah, puolessa välissä
51. Olen käynyt Turussa
52. ...mutta en Imatralla
53. Inhoan sadesäätä
54. ...ja nyt sataa :(
55. Aloitussivuni on Google
56. ...mutta en käytä sitä koskaan :D
57. En keksi näitä enää paljon
58. ...joten lopetan 60 kohtaan
59. Haittaako?
60. Valmista, en jaksa enempää :D

Tosiaan, en jaksa kuin vain noi kuusikymmentä kohtaa :D

ÄÄNESTÄKÄÄS KYSELYSSÄ :D

5 kommenttia:

Juuli Linnea kirjoitti...

espanja todellakin on paras maa ja arvaappas olemme saman pitusia! :D Ja mä oon myös karkkilakossa, en kyllä usko että vuoden kestää kuitenkaa mun itsehillinällä, tänää jo melkei ratkesin ;D

maanantaiMILLA kirjoitti...

Wau, oikeesti oot matkustellut noin paljon. Oon niin kateellinen, pisin matka jonka oon itse tehnyt on Turkuun.

Mulla oli ihan sama ton matikan kanssa aloin vasta ysiluokalla rakastamaan ainetta.

Heh, sul on harrastan jalkapalloa kahdesti(selkeesti on tärkeä asia sulle)

pina kirjoitti...

caramelo, yritä kestää :D

kiitos kommentista, midria. oho, taisi tulla kahteen kertaan :D

Muoviankka kirjoitti...

60= vau! Mä kirjoitin mun blogiin 50, joka oli mullekin liikaa! :)

pina kirjoitti...

:), muoviankka